27.7.09

חתיכות וברנשים

ככה נראתה דיאן קרוגר בשבוע שעבר בפרמיירה הלונדונית של הסרט החדש של טרנטינו:
אני לא מרבה להדביק פה כוכבניות על שטיחים, אבל אני חושבת שקרוגר בהחלט ראויה לתשמת לבנו. בעיניי, היא אחת ממתלבשות השטיח האדום המעניינות ביותר בנמצא. גם בתלבושות הכי נוצצות היא מצליחה להיראות קולית ובלתי מתאמצת, וכמו שאפשר לראות בתמונה שלהלן - היא מצליחה להעניק פרשנות מרעננת אפילו ל-Balmain; לייבל שסובל מזה כמה חודשים מחשיפת יתר עד כדי סכנת שיעמום ברורה ומיידית (גם איי לאב ג'וש אינו חף מפשע בתחום זה - למרות שאני תמיד מקווה שהזווית הג'ושית על הבלמאניה טיפונת שונה מהשטף שמסביב). לשם השוואה, הנה המראה מהמסלול:
כן, בסדר - ראינו, הסתנוורנו, הבנו. אבל קרוגר, כאמור, מעניקה זריקת מרץ למראה הזה: זו לא הנערת-רוק המוכרת לעייפה, זו גם לא ביונסה המתאמצת להתעדכן - זו הגברת דיאן + מקדם אצילות גבוה, שהיא ורק היא אחראית לו. מעבר לזה, אם נעזוב לרגע את עניין השמלה ונתמקד בחלק התחתון של ההופעה, זה מה שנקבל:
אכן, זהו מבט אחורי על נעליים שמסתבר כי קרוגר היא הראשונה לחנוך אותן: אלו הן Christian Louboutin Very Prive studded peep-toe pumps. דיברנו מספר פעמים על כוחם של הניטים, הלא כן? אז הנה, הדוכס לובוטין מראה את כוחו בשדה הזה - והתוצאה מדויקת עד כאב. קלוז אפ של הפלא בעל הסוליה האדומה המחייבת:
מבט מלפנים:

וכיוון שעסקינן כאן ב-Shoe Porn (מונח נוסף שלא מיתרגם בהצלחה לעברית), נציץ גם בזווית האחורית:
הוי.
יש רק אקססורי אחד שיכול להתחרות בדבר הזה.
כן. טרננטינו על זרועך זה אכן חתיכת אקססורי - לחלוטין הוי.

[להפקה אופנה דרמטית ומוצלחת של דיאן וקוונטין בניו יורק טיימס - הקליקו כאן. הבחור מהדס בעקבים גבוהים כמו הג'יזל הקרובה לביתכם - מומלץ בחום.]

4 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

את צודקת, לדיאן קרוגר יש חוש לבוש משובח לחלוטין!

Fashionable אמר/ה...

השמלהה שלה מהמממת ומחמיאה לה בעיני יותר מאשר לדוגמנית הנעליים אווו הנעליייםם כל כך יפות כל כך יקרות גרמו לי לבכותת...נירא כאילו הם גדולות עליה במידה או שניים...

אוסף פרטי אמר/ה...

היא נראית נפלא, אכן אחת המשובחות.
זה רק אני או שהנעליים נראות גדולות עליה במידה או שתיים בתמונה האחרונה עם קוונטין?
וחוצמזה תודה על הקישור להפקה היפיפיה שלהם יחד. מדהים.

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

שמחה שגם אתן במחנה קרוגר, בנות. לחלוטין יש מצב שהנעליים גדולות מדי עבורה - כנראה כשאת הראשונה מכולן לקבל דגם לובוטין אין הרבה אופציות של זוגות במידות שוהות לבחור מתוכם.