10.5.09

אודות

באחד הרגעים הגורליים של התרבות המערבית, לקראת סוף יצירת המופת "קלולס", שר הורוביץ - אלישיה סילברסטון הנסיכה - מסיימת סשן של מסע קניות רפלקסיבי\מדיטטיבי. היא שבה חזרה הביתה, לטירה שלה בברלי הילס, וזהו הרגע שבו היא מבינה, אחרי תקופה ארוכה של הטמנת הראש בחול, שמי שמעניין אותה הוא לא כריסטיאן היפה, החלול (והגיי, כזכור), וכמובן לא אלטון השחצן - אלא אחיה החורג והאוּבֶּר-חנון, הלא הוא ג'וש. ברגע הזה, שבו נוחתת עליה ההארה, המצלמה מרחפת אל על ורואה את המזרקה הענקית נדלקת, את האורות הצבעוניים מהבהבים, ואת הבלונדינית היפהפייה מוציאה מפיה את המשפט האלמותי - "או מיי גוד! איי לאב ג'וש"!

איי לאב ג'וש מוקדש, בהתאם, לכל רגעי הגילוי המרגשים, היפים והשמחים שתרבות הפופ מציעה בכל יום מחדש. אפשר להגיד שהוא סובב בעיקר סביב אופנה, אבל בגלל שאופנה חיה בכל תחום ופינה בחיים שלנו, הוא זולג גם למוסיקה, קולנוע, צילום - כשאת הכל מכסה שכבה עבה של פאייטים וקצפת. כותבת אותו באהבה מיכל רונאל, בת 26 [עדכון: 28!] מתל אביב, די.ג'יית בעברה ומעריצת עוגות גבינה בהווה ובעתיד.

15 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואת כולה בת 26, או מיי גוד!
שונאת אותכם... האנשים האלה שבגיל אפס כבר מנהלים את העולם. או לחילופין בגיל 26 כבר בקריירה שניה ואצבעות תזזיתיות.

מצ'וקה.


חני
(:

יעל בת דב אמר/ה...

הגעתי כי הגעת אליי, ושמחתי מאוד.
רגע האסימון הנופל הוא בהחלט רגע שראוי גם לבלוג וגם להערצה.

מה גם שקלולס מכיל כל כך הרבה רגעים מדוייקים להפליא של תרבות.

גם עשיתי מנוי, וגם מן הראוי להפיץ.
תודה ויום טוב

Kinneret R אמר/ה...

אם ככה, אז זה ממש שם מעולה.

מיכלי אמר/ה...

אחלה שם, עכשיו שהבנתי אותו, אין עליו, אימצתי את הקונספט. כל יום הרי יש לי רגע של " איי לוב ג'וש...." מדליקה!

naniko אמר/ה...

מיכלי
בתור מי שגילתה את עולם הבלוגים באיחור... כלומר ממש בשבועות האחרונים אני שמחה במיוחד לגלות את שלך...

Soulcat אמר/ה...

כל מה שכתבו לפניי + +

נפלא כאן!

The Girl with the Book אמר/ה...

אהבתי את הרעיון מאחורי השם...
אבל אני לא אובייקטיבית כי זה אחד מהסרטים האהובים והחרושים ביותר שלי :)

saray אמר/ה...

גאוני!

אנונימי אמר/ה...

חחחחח יואוו אני קוראת את הבלוג שלך כבר כמה זמן וסתם פתאום קראתי את השורות למטה מהסרט ופתאום נפל לי ההסימון!, אהבתי את השם ואהבתי את זה שאמרת שיש לנו את רגעי ה"אי לוב גוש" שלנו. מקסים:)

efyska אמר/ה...

:) אני מאוד נהנית מהבלוג שלך.

Butters אמר/ה...

איך אפשר להרשם לבלוג דרך פייסבוק.....שנוכל לקבל עידכונים לפוסטים חדשים?????אני ממש אוהב...מחפש ולא מוצא....חחחחח

ילדה של כוכבים אמר/ה...

יואווו זה גאוני! מגניב בטירוף! ;)
אחלה בלוג גם, ממש אהבתי :)

מאיה אמר/ה...

הסרט קלולס שינה את חיי.
אחלה שם!

lironmoalem אמר/ה...

יש לי כל יום בערך רגע כזה!
אחלה שם!

תו זמיר אמר/ה...

מיכלי!!
גם אני אוהבת את קלולס.
וגם את ג'וש.

איזה מותק פה. בואי לבקר אצלי.