[מעיל 'ביצה' - קריסטובל בלנסיאגה לבלנסיאגה, חורף 1960 | מעיל 'ביצה' - ניקולא גסקייה לבלנסיאגה, קיט 2012]
התמונה הראשונה כאן לקוחה מתוך האתר החדש של בלנסיאגה - שיותר ממומלץ לסור אליו, ולהתבליין קשות וממושכות בקטגוריית ה-Heritage. מבחינת ממשק אין כאן שום דבר מסעיר מדי, אבל העניין החשוב הוא המוני אוצרות הממורביליה - ביצי זהב, אם תרצו - ומה שאף יותר מסעיר הוא הזיווג של רבים מהם עם תמונות מהעבודה העדכנית של גסקייה. הזיווג הזה* מוכיח עד כמה מופרעת היא המחשבה שעומדת בבסיס מסורת העברת-הבעלות-היצירתית הנהוגה בעולם האופנה, ובה בעת גם מראה בדיוק את ההיפך: היינו, שבמידה והיוצר הנכנס ניחן בכישרון מופרך כשלעצמו וביכולת סיאנסית פוטוריסטית - יש לזיווג הזה כוח להרעיד עולם במשך דורות.
התמונה הראשונה כאן לקוחה מתוך האתר החדש של בלנסיאגה - שיותר ממומלץ לסור אליו, ולהתבליין קשות וממושכות בקטגוריית ה-Heritage. מבחינת ממשק אין כאן שום דבר מסעיר מדי, אבל העניין החשוב הוא המוני אוצרות הממורביליה - ביצי זהב, אם תרצו - ומה שאף יותר מסעיר הוא הזיווג של רבים מהם עם תמונות מהעבודה העדכנית של גסקייה. הזיווג הזה* מוכיח עד כמה מופרעת היא המחשבה שעומדת בבסיס מסורת העברת-הבעלות-היצירתית הנהוגה בעולם האופנה, ובה בעת גם מראה בדיוק את ההיפך: היינו, שבמידה והיוצר הנכנס ניחן בכישרון מופרך כשלעצמו וביכולת סיאנסית פוטוריסטית - יש לזיווג הזה כוח להרעיד עולם במשך דורות.
תגובה 1:
הי, סליחה? אחרי כל מה שאמרתי לך אתמול את עוד מרשה לעצמך להתעלות על עצמך? אני אשאר ללא מילים בסוף
ותוכלי לבוא בטענות אל עצמך בלבד, הגברת ג'וש.
זמן. מי אתה? מה אתה?
נשיקות
הוסף רשומת תגובה