






כשאני חושבת על זה, מצחיק מבחינתי לערוך קולאז' ראשון דווקא לדבי הארי: כשהגעתי לרדיו תל אביב לפני כמה שנים טובות, המשרד שהתפנה עבורי היה זה שהיה שייך בעבר למיכל ניב. אני לא הולכת לרכב כאן על מיתולוגיה שאיננה שלי (לא יצא לי להאזין לה אפילו פעם אחת - לא מתוך איזו אג'נדה, פשוט לא יצא), אבל מה ששלי עד מאוד הוא הזיכרון של הכניסה למשרד (כוך קטן בתקליטיה), הזזת הארון הענק והגילוי של הקיר המכוסה מן הרצפה ועד התקרה בקולאז' עצום של המוני איברי מין זכריים. בחיי.
אני חושבת שאין צורך לפרט בדבר המהירות שבה רצתי לקנות את הצבע שיועד לכיסוי הקיר (ורוד, כמובן - הגוון שרציתי עוד לפני שידעתי שאזדקק לחוויה מתקנת). אבל מה שיותר שייך לענייננו הוא מה שנתלה עליו לאחר הצביעה, והחליף את הקולאז' המשוקץ - תמונה של האם הגדולה הארי, שתשמור עליי בכל אשר אלך. לא היה מדובר בתמונה סתמית - זו היתה רפרודוקציה של גלויה גדולה שהזמנתי באיביי, שעליה דמותה של הארי כפי שהופיעה על גיליון יוני 1979 של מגזין אינטרוויו, עוד בימים שהיה תחת פיקודו של וורהול:

אין ספק, ברברתי די והותר (תגידו תודה שלא העליתי תמונות של הבוקס-סט השלם של הסינגלים של בלונדי, אחד מהפריטים היקרים ללבי בבית) - ככה זה, גברות שהן תחנות תרבות מוציאות ממני קשקשת רצינית. הגיעה מזמן השעה לסיים, ונעשה זאת עם קול של מישהי אחרת. זה בעיניי אולי השיר הכי טוב של בלונדי, ואחד השירים הכי טובים בעולם באופן כללי:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה