




אבל גם אם נעזוב את הטענות וביסוסן, הרי שיש כאן עולם ומלואו: הטקסטורות של הבדים העשירים לגמרי נשפכות מהתמונות, ויש פה מיזוג די מופלא של מזרח\מערב (סין\צרפת, אם להיות מדויקים יותר). הסטיילינג של אנסטסיה בארביירי מצליח באיזון נדיר לשמור על קלילות בלי להפוך ל-quirky, וסקאלת הצבעים, הו סקאלת הצבעים: הטורקיז המתפצפץ שבשמלת המארק ג'ייקובס (תמונה שנייה - לרגע הייתי בטוחה שזה מקולקציית הפרחים הנודעת ההיא של בלנסיאגה), ירוק בקבוק עמוק ומלכותי שנראה כה טבעי ונכון לצד הפוקסיה הזועק שבשמלת הדיור (הוט קוטור, ברור. בכל זאת, ההפקה נקראת The Princess Diary). לא פרסמתי את כל התמונות שנכללו בהפקה, אלא ממש אך ורק את אלו שהרכיבו לי סיפור קוהרנטי על הנסיכה - בלי העדשה, אבל עם נעלי וינטאג' של איב סאן לורן (עסקה שווה בהרבה). אפשר לראות את ההפקה המלאה כאן, אבל מה שכבר בכלל לא אופציונאלי הוא לתת מבט ארוך - ממש ארוך - בתמונה האחרונה, המצוינת במידה כזו עד שהיא ממש בעלת איכויות של תמונה במובן הקלאסי. כלומר, ציור. אז נכון, לציירי הבארוק אף פעם לא היתה מודליסטית בחצאית עור של אלכסנדר מקווין, אבל תכל'ס - זו כבר בעיה שלהם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה