6.1.10

העלמה גטסבי

[הורסט דיקרגס לווג גרמניה, גיליון ינואר 2010]

ההפקה הזו מלווה אותי כבר כמה וכמה ימים, אבל מזג האוויר האביבי\סתווי שהגיע לביקור היום נראה כמו תזמון מושלם לשיבוצה. הסטיילינג הרטרואי הוא של ג'וליה ואן בוהם (עורכת אופנה שהיתה יד ימינה של קארין רויטפלד), וכן, נו, האם יש צורך להסביר עד כמה התמונה הראשונה מזכירה לי את קולקציית סתיו 2009 של מיו מיו, אימפריית ה-Embellishments? האם מישהו עוד יקשיב לברברת שלי בנושא? שנו חכמים ואמרו שזה לא ייגמר אם לא אספר - והנה, סיפרתי על האובסס שלי עם הקולקציה הזו שוב ושוב (ושוב), ואין סימן באופק להתפיידות הקיבעון.

ניחא.

אם כבר נגענו בענייני קבעונות (מונח מפתח ביבשת ג'וש), רק הערה אחרונה לסדר היום: אני מכורה לפיצ'ר החדש שטומי מג'ק ג'יל התחיל להעלות לעיתים, מה שהוא מכנה "My Favorite Things". חפץ אחד או מספר חפצים - שמשתייכים לבעלים אוהבים ומוקירים, שפותחים את הארון בפני טומי - מקבלים זרקור פלאשי מלווה בארומת סגידה קשה ובלתי מתנצלת. בינתיים יש רק שני חברים בסדרה, אבל אין צורך ביותר מכך כדי לראות שמישהו כאן מבין פטישיזם מהו, ומוכן לרוץ ולהתענג על זה בלי טיפת בושה. כך נאה וכך יאה.

6 תגובות:

Yaara אמר/ה...

נהדרת.
אני מוכנה לשמוע שוב ושוב ושוב את האובסס :-)

Unknown אמר/ה...

התמונות נפלאות וגם הפוסט!

אגב, אמש, בנסיון להמנע מדלקת ריאות אפשרית ניסיתי את כוחי בקשירת מטפחת ראש בסגנון ג'קי, ובדרך מצאתי פוסט מבואר ומאויר על איך לקשור צעיפי הרמס בצורות שונות כאקססורי לראש (http://tinyurl.com/yezk35t).

לא שזה חידש יותר מדי, אבל האיורים הזכירו לי אחד הספרים שהכי אהבתי לעיין בו כילדונת, אני חושבת שקראו לו 'צבע ויופי'? הוא היה מלא תמונות אייטיזיות של נשים מנופחות שיער, וכלל הדרכה של התאמת צבעי ביגוד ואיפור לפי צבעייך (שהוגדרו כטיפוסי עונות השנה השונות), כמו למשל אם לעורך תת גוון כחול ואת בת לעונת החורף אז לבשי צבעים קרים; אם עסקינן בתת גוון ירוק זית אזי עליך ללבוש צבעים חמים (או שזה לגמרי הלהיפך, לא זוכרת).
וכמובן שהספר גם הסביר בפירוט, כולל איורים, איך קושרים צעיפי צוואר בכל דרך אפשרית , כולל מניפות וקשרים מכופלים ומתוחכמים שתמיד נראו לי בלתי אפשריים אי אז :)

חזוס, אני חייבת למצוא את הספר הזה, לבטח כמה וכמה מן האמונות והתפיסות שגדלתי איתן הוזנו ממנו.

Lizozom אמר/ה...

אוח.
הבלוג שלך פשוט גורם לי להתמוגג.
והחצאית מהתמונה השלישית רק עוד יותר.

Lizozom אמר/ה...

הרביעית - That is :)

Unknown אמר/ה...

כן,החצאית! של מי של מי

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

יערה - כפרות על ראשך החמוד. אבל באמת. כה אוהבת שותפות נאמנות לדרך הפיקסציה.
נועה - הספר הזה נשמע כמו פוסט מדהים שמחכה לקרות. אני מחכה בציפייה שהחומרים יועברו למערכת - את יודעת היכן למצוא אותי.
Lizozom - תודה! ובעניין החצאית (שירה, תצטרפי לדיון): מקור הפנינה לא ידוע לי, אבל אני עדין מתעסקת בלהסמיק מול הקומבינציה בתמונה השנייה. אני חולת פסים באופן כמעט עצוב. כמעט.