13.1.10

יש לנו זוכה!

אמנם לא זה יהיה נייר העטיפה שיארוז את גיליון הווג בריטניה החגיגי, אבל הוא בהחלט ראוי כדי לציין את זכייתה של המגיבה אליס - נועה קידר, בלוגרית Glitter & Cream, סטייליסטית ואשת אשכולות באופן כללי. גברת קידר, שלחי לי מייל ל-ronel.michal.ronel@gmail.com ובו פרטי כתובתך, ומשלחת חדי קרן תלווה את הפרס במסעו אלייך. כן, משלחת חדי קרן! אמנם לא תוכלי לאתרם - ככתוב, הם פשוט סופר-שקטים - אבל לדעתי הם לא יחמיצו מסע שכזה.

נעילת התחרות היא הזדמנות מצוינת לדבר על עניין נוסף, שעד כה לא היה לי ברור אם בכלל יש לדון עליו מעל במה זו - אבל נראה לי שזה בכל זאת במקום. כן, ג'וש מתעדכן פחות מכרגיל בתקופה האחרונה - מי שמקבל את עדכוניי בטוויטר כבר הספיק ככל הנראה להבין שנכנס לחיי הגורם הזה, נו, מה שמו, כן: עבודה של גדולים. אחרי כמה וכמה שנים שבהן בניתי לעצמי מסגרת עבודה עצמאית, החלטתי אחרי הרהורים ארוכים שהקריירה כ-DJ אמנם נתנה לי לא מעט (בלשון המעטה), אבל היא לא מה שאיתו אני רוצה להמשיך אל האופק. כשדיברתי עם סיומו של העשור על התחלות חדשות, מסגרת העבודה החדשה היא בדיוק מה שהיה לי בראש, ואחרי שבוע של לנסות אותה בעולם האמיתי יש מצב שאני סופסוף מפסיקה (קצת) עם החששות ומתחילה להתרגש.

וויץ' איז קול.

מה שחשוב לי להגיד הוא שג'וש כבר חלק ממני - וגם אם בתקופה הקרובה הוא יזכה לטיפול מעט פחות 24/7, אין משמעות הדבר שהוא הולך לשום מקום. ההיפך; כמו שאני רואה את זה, הוא רק הולך להרוויח מכל הגדילה הפתאומית הזו - גם אם זה משהו שאפשר יהיה לשים לב אליו בהסתכלות טיפה יותר ארוכת-טווח. יש לי תוכניות מנצנצות עבור ג'וש, ואני חושבת שהוא הולך להגשים אותן מעל ומעבר לציפיותיי - ככה זה כשיש לך ליווי קונסיסטנטי של משלחת חדי קרן.

4 תגובות:

טושיק אמר/ה...

מותק, המון המון הצלחה במגרש של הגדולים, אין לי צל של ספק שתדעי לעשות שם חיל! אחרי הכל, אני לא ידועה כמתמכרת בקלות, and yet הבלוג שלך הצליח לגרור אותי לסמטה אפלה של התמכרות :)
אז...שמחה שאת מתחילה להתרגש. אני בטוחה שג'וש יבין (גם אנחנו), שלעת עתה מורידים הילוך...בייחוד אם הוא הולך להרוויח מכך!! והמשלחת - חתיכים חדי הקרן האלה, הא?!

היה תענוג להיתקל בך אתמול ;)
נשיקות!

N אמר/ה...

או מיי גוד או מיי גוד או מיי גוד
סתם נכנסתי להתעדכן, בלב קדחת ההכנות לסוף הסמסטר. הצילו.
ו... יו איזה כיף אני מחכה לחדי הקרן בחלוק פרחוני תגידי להם

אנונימי אמר/ה...

הרבה בהצלחה! סקרנית לדעת באיזו עבודה מדובר...

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

טושיק - פגישה, חצי פגישה, כדברי המשורר: זה באמת היה משמח. אין כמו היכרות וירטואלית שהופכת לנפנוף ממשי. מעריכה עד מאוד את המילים החמות והתומכות, תודה-תודה.
alice darling - ווהו! כולל על החלוק הפרחוני.
אנונימי - תודה! סקרנותך עוד תיענה פה בהרחבה מתישהו, כך אני מאמינה. שקיפות היא יסוד דמוקרטי שאין לזלזל בו.