5.3.10

אגורפוביה

[בלנסיאגה, תצוגת סתיו 2010 || מארק רות'קו - מג'נטה, שחור וירוק על כתום, 1949]

4 תגובות:

טליה אמר/ה...

הכשרון שלך מדהים אותי כל פעם מחדש. צר לי שירד המינון של הפוסטים. מתגעגעת ומעריצה. עד היום, דרך אגב, בשקט ומהצד, והפעם, סופסופ, יוצא לי לומר בריש גלי - רוצה עוד פוסטים, אנא. שישי שמח.

Dana אמר/ה...

אני מצטרפת למחמאות של טליה - פוסט מבריק! מהסוג שאני מחפשת כל הזמן בבלוגים מהז'אנר הזה...

אנונימי אמר/ה...

ראינו גם כאן
http://www.10magazine.com/blog/2009/11/04/balenciaga-ss10-x-mark-rothko/

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

טליה - יא-אללה איתך. אפשר להסדיר איתך שעה קבועה לתגובות? :) בקשתך נרשמה במערכת בדיו ורוד מנצנץ, ושימחה עמוקות (עמוקות!) את כל הנוגעים בדבר. כלומר הנוגעת. כלומר הבנת.
Dana - הכי תודה. כיף לשמוע, ממש.
אנונימי - תודה על הקישור, אפילו לא ידעתי של-Ten Magazine יש אתר. נראה לי שדרושה שם עוד קצת עבודה, לא?