6.5.10

הודעה שנייה

[כל המחלצות בהפקות השונות: מתוך קולקציית אביב 2010 של פראדה. הקרדיטים: סטיבן מייזל, Horst Diekgerdes לווג גרמניה מאי 10', טום קרייג לווג הבריטי - גיליון יוני, מתוך הלוּקבּוּק הנהדר של הקולקציה, מקס קארדלי למארי קלייר איטליה - גיליון פברואר, ווג רוסיה, ?, מארי קלייר איטליה - גיליון אפריל, Elle מאי, Sølve Sundsbø לווג ניפון, גיליון מאי]

אני חושבת שזה מאוד לא מנומס מצד מיוצ'ה פראדה לא לשלוח לי דגימה מתוך קולקציית האביב. יום הולדת לג'וש, כאילו דא? ז'תומרת, את יודעת, אני לא כזו קשה: אפשר להסתפק בסמפל של יצירות הסאטן השמיימיות - או לחלופין, בטעימה מהקריסטלים הארוגים - מה שבא לך, אחות. אני זורמת.

סתם, סיס. אני יודעת. זה בסדר. צחקתי איתך.

ברור לי שזה פשוט התעכב בדרך. זה בסדר, אל תתנצלי. אעבור בדואר ביום ראשון והכל יבוא על מקומו בשלום.

נכון, מיו?

(ומה איתכם? האם כבר שלחתם תשורה לג'וש?)

אין תגובות: