16.2.11

מצעד הפזמונים

[שבוע האופנה בניו יורק סיטי, עונת חורף 2011/2012. מימין לשמאל: אלטוזארה | פרין | אלכסנדר וונג |להגדלה: קליק ימני; לברברת נוספת: כשאין לי משהו קוהרנטי להגיד - ולט'ס פייס איט, רוב הזמן אין לי - אני מקשקשת על התצוגות בחשבון הטוויטר שלי. זה לא שאני עושה את זה באופן מחושב, אבל אם אני מהרהרת בכך לרגע, כנראה שזה פורמט הגיוני להתמודדות עם השצף-קצף של שבועות האופנה. עם זאת, כשיישוב הדעת בכל זאת משתלט לכמה שניות, יאה להקדיש מבט קרוב ומתרפק לרגעים שנחרטו בזיכרון למרות סחרחרת האינפורמציה: הגראנג' הזוהר של אלטוזארה, הווירטואוזיות המפתיעה של פרין, והרוך הקשוח של אלכסנדר וונג. ]

2 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אין לי מושג איך את מצליחה לעשות את זה. אני מסתכלת על מעצבים נבחרים, או בוחרת בכמה שמות רנדומליים ומכירה אותם. וידאו של התצוגות - רק אלה שעשו לי וואו.
איך זוכרים בכלל מי עיצב מה ולאיזו עונה ומאיזה מדינה?

שיקסע אמר/ה...

חפרתי לך קצת בטוויטר ;) היה מהנה