23.8.09

ילדות רעות

בשישי בירכנו את המתניידים החמודים לפרמיירת The September Issue, ועל כן זה רק הולם להציץ לרגע למה שהלך באירוע עצמו. באופן לא מפתיע, הכוכבת הגדולה של הערב היתה גם הכוכבת הגדולה של הסרט - הגברת ווינטור. היא הגיעה עם סיינה מילר (שהופיעה על השער של ווג ספטמבר 2007 - הגיליון שהעבודה עליו מתועדת בסרט), שלבשה שמלה חמדמדה - גם אם מעט באווירת נייר טואלט - מתוך קולקציית ריזורט 2010 של ת'אקון. ווינטור בחרה גם היא בשמלה מתוך קולקציית הריזורט האחרונה, אלא שזו שלה היתה מבית הלייבל הקבוע, פראדה (שאותו בחרה בלי למצמץ גם לבכורה של 'השטן לובשת פראדה' לפני כמה שנים - מלכה). לפניכם יומן קצרצר של הבנות באירוע (וסליחה על המסגרות הצהובות והלוגו המבאס, ככה זה כשלוקחים תמונות מג'אסט ג'יירד. היו להם את ההכי גדולות, ואתם יודעים כבר שאני סאקרית של העניין הזה):

מרביצות כניסה
סוקרות את המתרחש
דואגות לקלוז-אפ מושלם"לא, אנה, את הורסת אותי שאין דברים כאלה"
"תירגעי, בלונדה, ומהר - או שהשער היחיד שתקבלי הוא בגיליון הכושר של מנטה (וכן, אני יודעת שזה איזראלי פאבליקיישן). מוהאהאהא".

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

הן מהממות. כבר מזמן לא ראיתי את סיינה מילר כל כך זוהרת, ואנה היא תמיד מדהימה.

אוסף פרטי אמר/ה...

עדיין לא החלטתי אם אני בעד המשקפי שמש של סיינה או לא. ה"קומנטרי" שלך על התמונות הרס אותי מצחוק. ראשון שמח!

שיקסע אמר/ה...

אני לגמרי בעד הקאמבק של סיינה

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

ספי - לגמרי, זו תקופה נהדרת לצפות בסיינה, עם כל מסע הפרומושן לסרט החדש שלה (למי אכפת שהוא גרוע? העיקר שהיא יצאה לאיזה ראיון עם המגפיים של איזבל מאראן - http://www.fabsugar.com/3731360).
שלי - המשקפי שמש זו באמת החלטה משונה, אבל יש בה היגיון כלשהו לאור ההגעה שלה עם אנה; אולי היא הרגישה שהיא לתאם עמדות ולהציג שריון דיסטנס לעולם (למרות שזה כמובן הכי לא עובד לה). שמחה שחיבבת את הפאבליקיישן ;) ממשיכה אותך ומאחלת שבוע שמח (אולי צריך פינה ליום נוסף? נוט טו סלף).
שיקסע - צודקת, ע"ע מגפי המאראן. סיבה מספיק טובה כשלעצמה.

Dana (MODAna) אמר/ה...

סיינה ממש מפתיעה! הייתה לה תקופה של מעפנות קשה אבל היא ממש זוהרת פה... ובכלל בכל מסע הקידום לסרט האחרון