10.3.10

מיו מיקס

לפי החישוב שלי, ממש בדקות אלה מתרחשת תצוגת סתיו 2010 של מיו-מיו (שבע שעון פריז = שמונה אצלנו), ובכך תסגור גם את חודש האופנה של העונה כולה. חיכיתי עד רגע זה (ליטרלי) כדי לחגוג את המאורע עם הטעם המוזר והמתוק שהשאירה תצוגת המסלול האחרונה של בית מיני-מיוצ'ה: מוזר, כיוון שזו קולקציה מוזרה - מתוק, כיוון שאי אפשר להתעלם מהיכולת של החתולים האלה להיתרגם לאדיטוריאלז באופן לא פחות מקסום. כנראה שיש בדי.אן.איי של מיו מיו איזו תמצית כל כך קולעת ומדגדגת, שכפי שציינה בל בצדק - הציפייה לקולקציה חדשה אכן ראויה להיכרך בכפיפה אחת עם מאורע בסדר גודל חזרתה למסך של גוסיפ גירל (או-אם-ג'י).

מה שמצחיק הוא שכבר קשקשתי כאן המון על הקולקציה של מיו-מיו שקדמה לזו של אביב 2010 (שנראה לי שאפשר בשקט לזכות אותה בטייטל "הגברת עם החתולים"). ובאופן משונה, גם התצוגה ההיא - של סתיו 2009 - היכתה אותי בתימהון כשצפיתי בתמונות מהמסלול; ועם זאת, ככל שראיתי יותר פרשנויות ושימושים שלה התחלתי לחוש חום מרוגש בבטן.

לכן, שנייה לפני שמיוצ'ה (או שהתעתיק הנכון זה מוצ'יה? לא יודעת, כבר התרגלתי ככה) שוב תבלבל אותי לגמרי, הפעם עם סתיו 2010, יש לחלוק כבוד לחתלתולים המסקרנים שהיא פיזרה עוד באביב. התאהבתי בהם לחלוטין כשראיתי אותם בתמונה הראשונה והמהפנטת שכאן למטה - ומאז, המשכתי לחקור. להלן התוצאות:
[ווג אוסטרליה, מרץ 2010 (צילום: ניקול בנטלי), טומי טון לסטייל.קום, הארפר'ז באזאר רוסיה, מרץ 2010 (צילום: מאסין טיזקה), שער גיליון אפריל של Elle UK, בקסטייג' מהתצוגה (מקור - לא ידוע), מתוך גיליון מרץ 2010 של מגזין Interview, צילום של ז'אק אוליבר במארי קלייר איטליה (שוב, מרץ 2010), סולב סאנדסבו מצלם לווג סין, גיליון מרץ 2010, גלן לאצ'פורד לגיליון האביב של פרפל מגזין, לילי קול מצטלמת למארי קלייר איטליה של מרץ 2010, שער מגזין Grey (צילום: צ'דוויק טיילר), מארק סגל ל-T Magazine של אביב 2010, מתוך Elle האמריקאי (צילום: Horst Diekgerdes), דייויד בלמיר מצלם למארי קלייר איטליה (נחשו של איזה חודש) וטומי טון לסטייל.קום.]

8 תגובות:

חני אחת שיודעת* אמר/ה...

בתור אחת שלא מבינה מחייה שום דבר בבתי אופנה - הכי רחוק שאני מגיעה זה יפה\לא יפה? - עם הזמן כאן בבלוג הצלחתי לזהות קצת את הכתב של מיו מיו, ולאהוב. לא קל לי להתמצא בין כל המעצבים, טוב שיש מי שעושה קצת סדר בבלאגן.... (:

ושאלה של טירוניות: בחולצות השקופות עם עיטורי האבנים, זה בכוונה לא יושב בול על החזה של הדוגמנית או שזה רק במקרה?

חני אחת ש

Sheli אמר/ה...

אהבתי אהבתי אהבתי!
לא רק את החתולים, נשים, ציפורים למיניהם שמפוזרים על הבדים אלא גם את המשחק של השקיפות והפייטים. פשוט מעולה.

boiler אמר/ה...

תודה לך ג'ושית שהדבקת אותנו באובססיה חדשה , מה נעשה עם זה עכשיו!?

Yaara Keydar אמר/ה...

ק', איזה ריגוש. שנדלירים ומיו, פאייטים וכנפיים מקרח, ציפורים עפות, וגם יוסמיטי פארק עפים להגיד שבת שלום :)

beLLa אמר/ה...

מיו מיאו
http://picasaweb.google.com/lh/photo/UDTz1qcR7wZrShJZFFeoMw?authkey=Gv1sRgCI_oiMfr_8zVSQ&feat=embedwebsite

נועה אמר/ה...

איי לייק

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

חנצ' - תודה לך, שמחה לקרוא מה שכתבת. בעניין השאלה - אני בדרגת טירונים בדיוק כמוך, אבל נדמה לי שיש כאן כוונת מכוון. עד שיבוא איזה סמל ויגער בנו, נישאר עם זה :)
ק' - מה שמגיע מגיע xxx
שלי, נועה - קולנס!
בוילר - D: נקים קבוצת תמיכה, זה הצעד המתבקש הבא
בלה - קישור לא פחות מדגול. תודה!

Sheri Barclay אמר/ה...

I can't handle how awesome this is.