28.4.10

פירואט, מאדרפאקר


נכון שהדבר הזה כבר הופיע בכל פינה, אבל אחרי אתמול - עם המיני-מחזמר של Think Pink - גם אני חייבת לקפוץ על העגלה הזו (שהיא למעשה יותר כרכרת דלעת מעגלה. וויץ' איז גוּד). חוץ מזה, אלון - המצטרף החדש לבלוגרול שכאן משמאל (מז"ט!) - בדיוק עדכן שלעלמה Best Coast יש שיר חדש; ככה שזה בכלל הציף את העניין.

עכשיו, עם כל הכבוד לגברת (ויש - רק השם כשלעצמו מפזר מסביב קרני שמש קטנות), נראה שכולנו צריכים להודות בעיקר לגולש האלמוני, שהדביק את השיר על גבי סצנה מופתית מתוך סרט צרפתי מ-67'. עבודת ההלחמה העדינה שלו מחברת את הוויז'ואל לאודיו בטיימינג ו-Feel לא פחות ממבריקים. מעבר לזה, יש להכיר תודה ל-Best Coast על הגיטרות המלוכלכות והמנסרות, שמונעות מכל העסק להפוך לפבלובה מתוקה יתר על המידה - ועל הדרך גם מצילות משהו מהכבוד העצמי שלי, שקצת מתקשה להשלים עם אווירת המיוזיקלז המסוכנת שהשתלטה על ג'וש. לשם האיזון, בפוסט הבא נדון בקראק ככוח המניע בקריירה של נוטוריוס ביג.

או שנשוב לנגוס בפבלובות. נראה.

8 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טוב, ממש ממש טוב.
תודה על שהבאת לי את השיר היומי שלי.
שרונה

חני אחת ש אמר/ה...

סליחה, הבלוג כולו קרוי על שם רגע סכריני אחד בסרט ורוד להתפקע. עכשיו את מביאה קראק?
לא לא לא..... ורוד.
תודה(:

Unknown אמר/ה...

פבלובות נוספות יתקבלו בברכה! איזה כיף שיצא לי לראות את זה לפני השינה.. :)

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

שרונה - כן, היא די מותק, Best Coast מיודעתנו
ח' - ומה בנוגע לקראק ורוד? מה המדיניות שלנו בנושא?
שירה - נכון, זה שיר ערש+שיר בוקר rolled into one

הדס אמר/ה...

אל דאגה ג'ושית, שהרי רק נפשות אכולות קראק, מטאפורי או ממשי, יכולות להפוך מחזמר להתעלות רוחנית של ממש. איתך במסעך אל הורוד המושלם.

טליה אמר/ה...

תבורכי מיכל מכל המיכליות שבעולם, על שהבאת לי את פיסת האושר הקטנה הזו. והרי לך וידוי קטן - בילדותי שודר הסרט בערוץ 1 (בימים בהם היה רק ערוץ אחד ובל נזכיר גילאים) ובמשך שנים חיפשתיו, אך לשווא. והנה באת, במסע ורוד, מופלא, ולאחריו הקטע הזה (ועוד בתוספת הגיטרות!) והצפת אותי בזכרונות ילדות סכרינים ואווריריים. כל שנותר הוא להוריד את הסרט, לקנות צמר גפן ורוד ותפוח עץ מסוכר ואדום, ללבוש ורוד, לשבת מול המסך ולהתפקע מאושר. תודה תודה תודה!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

הדס - יו, זו הכי מנטרה. אני עוד הופכת במשפט שלך מכמה זוויות שאפשר לקרוא אותו ומתפעלת כל פעם מחדש.
טליה - וואו! תגידי שלום לווידוי שעשה לי את החודש. סירייסלי. אני לוחשת ממרחקים לטורנט שלך ומזרזת אותו להגיע לחיקך במהירות האפשרית. תודה תודה תודה חזרה!

עפר אמר/ה...

אחות, הכל טוב ויפה אבל "סרט צרפתי מ-67'" כאילו היה זה סרט אלמוני ונטול שם?

הרי זהו "העלמות מרושפור", הסרט האהוב עלי בכל הזמנים. הסרט שעבורו הצקתי לכל חנות בפריז עד שנמצאה סוף סוף מהדורת ה-DVD לאספנים הוורודה והקסומה.
http://cupcakes.co.il/?p=848