10.5.10

איגוד מקצועי

אולי תפתחו בלוג? כולכם יחד?

פשוט כל תמונה שנחתה אצלי היתה מקור להפתעה, ל-"שיו!", ולעוד כל מיני דברים שאני לא רוצה לציין כאן כדי לא להימרח באופן מביך.

אחרי שקיבצתי את המתנות שנשלחו, פתאום היה נדמה לי שזה לא כזה מתאים לערב שמחה בשמחה - ולכן את טקס הנעילה, כולל ההכרזה על הזוכה (לא, לא התלהבתי בכלל. טקס הנעילה. ליומולדת הבא נא להשיג לי איצטדיון קטן בשנחאי, תודה) - נערוך מחר. כי בינתיים, מה שיהיה הרבה יותר מגניב לעשות זה פשוט להתרכז במתנות שלכם.

(ג'וש מסמיק משמחה שם בפינה, אגב. סתם שתדעו).
נועה מתחילה את השרשרת באווירת הנחישות הראויה
אריאלה מתניעה את העניינים - מספקת הנעלה, מעטרת סביב בשושנים וגווני פודרה גליה ממשיכה בגווני פודרה עדינים, מוסיפה ישות קסומהאליס מדריכה צמד יפות במסע חיפוש אחר ישויות קסומות במעבה היערושלי מביאה אותן לחוף מבטחים, עורכת מסיבה שגורמת להן לקפוץנעם לוקחת את הקפיצה למחוזות שלא יאומנו: אמיצים, מופלאים ו-ורודים חני מספקת את הציוד המושלם לנחיתה ורודה (המשך הסעודה: כאן)שיקסע לוקחת את הוורוד ברצינות, משכנת נסיכה בחדר הולםרוו מספקת את המעטפת החיצונית של החדר, בטירה שהגיחה מן החלומות ובריכת משאלותעידית בחשיפה בלעדית: בריכת משאלות, מבט מבפניםיערה בחשיפה בלעדית משלה: הפלא שמתרחש אחרי שהייה מרובה בבריכת משאלותשרון חוזרת אל ה-פלא בה"א הידיעה וטליה מסיימת בהסבר הכי ממצה: שהרי כך, כך בדיוק, משיגים את הפלא הגדול ביותר.