24.9.10

שישי שמח

אתמול התגשם אחד החלומות המפחידים שלי והפך למציאות: *כל* התמונות היקרות שמכיל ג'וש היקר נעלמו ופינו את מקומן לכיתוב "Image is not available in this area". שירות העלאת התמונות שבו אני משתמשת עשה את הבלתי יאומן והשאיר בחוץ את כל המשתמשים שאינם תושבי ארה"ב, בריטניה ואוסטרליה. לא פעם ראשונה שאני מתבאסת שאיני אזרחית באחד המקומות האלה, אבל ללא ספק המשמעותית שבהן.

נכון לכרגע, הבוקר הזה מסמן את מה שנראה כצעד השפוי ביותר מבחינתם: פתיחה מחדש של השערים שנסגרו והחייאה של התמונות האבודות. עוד לא התקבלה הודעה רשמית מהמטורללים האלה, והמצב העתידי לא לגמרי ברור - אבל איך שלא יהיה, ג'וש מצויד בכוחות הישרדותיים שאין לזלזל בהם (אל תתנו לארשת הוורודה להטעות אתכם), ואולי חשוב מכך - רשת התמיכה שלו, לא רק הטכנית, היא מהמצטיינות בעולם כולו.

בכל מקרה, ברגעים כאלה של סחרחרת שמחייבת תמיכה, חשוב לחזור לבייסיקס, לשורשים נטועים היטב, לדמויות והיסודות שתמיד נמצאים שם ברקע, ללחם והחמאה של הקיום.

במילים אחרות, לסופיה קופולה וזוגות נעליים.

שישי שמח.

[ווג פריז, אוגוסט 2004 | צילום: קרייג מק'דין]

2 תגובות:

A rainbow made of pearls אמר/ה...

באמת לא הבנתי מה קרה, העיקר שהכל הסתדר וחזרת אלינו.. אין מה לעשות עולם המחשבים הוא אף פעם לא 100% בטוח אבל תסתכלי על הצד החיובי- זה גרם לנו להעריך יותר את הבלוג כשהרגשנו בחסרונו אפילו לכמה רגעים..
xoxo

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

איזה כיף. תודה!