22.1.11

שלושה תופינים לשבת אחה"צ*

[איור: קרן תגר]

♥ דרך תגובה שכתבה אצל הגרסוניירים, גיליתי את המאיירת קרן תגר ואת הבלוג שלה. זה מעולה ומלא בכשרון ועדין ומחודד וחם. היא מפרסמת בו רישומים-בעבודה, עבודות גמורות, נגיעות בטיפוגרפיה ולפעמים, כמו מה שכאן למעלה, גם אילוסטרציות לשירים של LCD Soundsystem. אחרי המשפט האחרון זה ודאי כבר ברור לחלוטין שאיני יכולה\רוצה לבקש יותר מזה.

ההפקה שצילם פיטר לינדברג לגיליון פברואר של ווג היא דוגמה יפה (עם וייב אולדסקוּלי כיאה ללינדברג) למפגש (שכל כך קל לפספס איתו) בין אופנה וארכיטקטורה.

♥ ולסיום, דובדבן מטורף שעומד להשתלט על כ-75% (הערכה זהירה) מהזמן הפנוי שלכם: קבלו את The Coveted - בלוג שנראה לי כמו הגרסה הנשית ל-The Selby המוכר [עדכון: כרגע ראיתי שזה בדיוק איך שכינו אותו ב-Refinery 29, כך שלא מדובר באבחנה מקורית במיוחד]. נכון שבכל פוסט של טוד סלבי השתוקקתם לעוד כמה קלוז אפים על ארון הבגדים, ייחלתם רק לעוד שניים-שלושה צילומים פרטניים של פינת הנעליים? (אל תעשו פרצוף תוהה. אני יודעת שזו לא רק אני. או לפחות מקווה). אם כן, The Coveted מגשים את כל החלומות הללו, ובעוצמה: כל פוסט הוא מסע מתועד אל מכמני הקפיטל האופנתי של אושיות מתעשיית האופנה העולמית (בלה בלה בלה, הכניסו כאן את שורת האינטרו המתבקשת על הבום האינטרנטי של השנים האחרונות, ששיגר את הפיגורות הללו מן העמדה של מאחורי הקלעים אל הספוט של הגיבורות הראשיות במחזה. סוף ציטוט דמיוני). בין אם מדובר בחולצות הפסים מבית לואי ויטון של מונה שרף או בפטיש הפרואנזה סקולר של ג'ואנה הילמן, התמונות ב-The Coveted מלוּות בכמה מילים שיש לכל גיבורה להגיד על הפריטים האהובים עליה - מה שנותן לכל העסק האטרקטיבי ממילא את חותמת ה"זהירות! ממכר" הסופית. תהיה זו טעות לצפות לפחות מכך מבלוג שממקם בכותרת המשנה שלו ציטוט מפי דריס ואן נוטן.

[*ותודה לוִויה על ההשראה.]

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קרן תגר המוכשרת!
התוודעתי אליה בתערוכת הבוגרים של בצלאל שנערכה בטרמינל הישן (2007?) ומאז אני משתדלת לעקוב מפעם לפעם דרך האתר שלה. לא הכרתי את הבלוג אז תודה על הלינק :)
נראה לי שגם את תהני במיוחד מפרוייקט הגמר שלה - death of a disco dancer.

Hila.tz

The Maximilian אמר/ה...

Hey
Thank so much for the link! I adore her work, it's so nice that you though of me :) Still loving your blog! Keep up the awesome work!! xx