22.11.09

רגע

[דאול קים למגזין #2 Lurve, צילום: ססיל בורטולטי. ההפקה המלאה ושוברת הלב לאור הנסיבות כאן]

לקח לי קצת זמן להגיב לזה, כי ממש לא ידעתי איך. דאול קים, אחת הדוגמניות הייחודיות בעולם - בהרבה יותר מאספקט אחד - התאבדה לפני שלושה ימים. היא היתה בת 20. למרות הזמן שעבר, אין לי באמת מושג איך להתייחס לזה, אני רק יודעת שהרגיש לי מוזר לא להגיד על זה אף מילה, בעיקר לאור זה שהיא כבר הופיעה כאן לא פעם. בכל מקרה, בגלל הדיסאוריינטציה שלי אני מפנה אתכם לבחור פה, שנדמה לי שהצליח להיפרד ממנה בצורה הרבה יותר קוהרנטית ממני. אני רק אגיד שהתמונה הספציפית והמרגשת שכאן למעלה חיכתה כבר מתחילת החודש להשתבץ אצל ג'וש היכנשהו, וזה נורא עצוב שזו הדרך שבה זה קרה בסופו של דבר. נורא נורא עצוב.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

באמת נורא עצוב. היא היתה יפהפיה מדהימה והבלוג שלה מעורר השראה. קראת את הרשומה על הלואין? מרגשת.