27.6.10

פיץ' פיט

[לאנס סטדלר ל-Glamour צרפת, יולי 1992]

אני חושבת לקבץ לספר מתח את התלאות שעברתי בחיפושים אחרי תמונות מהאדיטוריאל הזה. הכי אינדיאנה ג'ונס שאפשר במסגרת בלוג אופנה, אני מניחה. עבדתי קשה על הגשמת המשימה בגלל שתי סיבות עיקריות: ראשית, אחרי שמביטים בתמונה הראשונה מתוכו - קייט מוס קטנטונת בדיינר פסטלי בניינטיז (התיק בתמונה הוא של פאלומה פיקאסו! הכי תחילת שנות התשעים שאפשר), כולל מילקשייק סמיך - אי אפשר לא לחמוד כל דבר שקשור בחיזיון הנדיר הזה. שנית, ואולי חשוב מכל - ידעתי שזה האדיטוריאל שמכיל את התמונה הראשונה שהתפרסמה ב'איי לאב ג'וש' - וזה לא עניין שיש להקל בו ראש. או לב.

9 תגובות:

A wind אמר/ה...

אדיר! מריח 90 בצורה מושלמת.

אנונימי אמר/ה...

אני לגמרי מאוהבת בתמונה הראשונה
והשלישית,וגם הרבעית והחמישית.
אלוהים יעזור לי,זה מושלם!

Nina אמר/ה...

מדהים! אני מתה...

חני אחת ש* אמר/ה...

היי, בדיוק באתי להגיד! ואז כתבת זאת בעצמך(:

לא תמיד קל לבלוש אבל איזה תענוג זה כשמוצאים(:

Chic Happens אמר/ה...

כל כך יפה!!! לרגע חשבתי שאני בת עשר!

moohykan אמר/ה...

אהבתי את הפריים עם הבלונים ביד אחת והסיגריה בשניה :)
אני רוצה גג כזה!

marjorie morningstar אמר/ה...

after-sex-hair, סכריניות אמריקאית ועיניים מודגשות. נראה לי שזה סטייל אלמותי שכזה, אף פעם לא נמאס.

נוטה להגזים אמר/ה...

אין, לא היתה ולא תהיה עוד אחת כמו קיית מוס!
את מה שהיא מביאה לצילומים, אף אחת אחרת לא יכולה...
מדהים!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

A Wind - לייק טין ספיריט, כמו שאומרים
אנונימי - כן, זה מבלבל! אני שמחה שזה הגניב אותך.
נינה - D:
חני - שרלוק ג'וש
CH - לגמרי, זה אדיטוריאל שהוא מכונת זמן
מוהיקן - נסדר לך. יש לי זיכרון עמום מאולמי רסיטל, האמת, למשהו שדי מרפרר לגג שכאן. שווה טיול
נוטיסימה - נכון. ורסטיליות הוא שמה השני. כלומר, השלישי, אחרי 'כוכבת'