17.10.10

שיעור ראשון

[קארטר סמית' למגזין Elle, מאי 2010]

גם יותר משנתיים אחרי שסיימתי את חובותיי במוסד האקדמי המתקרא 'אוניברסיטת תל אביב', ה-17 באוקטובר עדיין מצלצל לי כמו תאריך של התחלה חשובה. אחוש את עצמי לרגע כ"ידיעות אחרונות" המברך את ילדי בית הספר ביום הראשון ללימודים, ואשלח לכל קוראות וקוראי ג'וש ברכת שנה אקדמית מוצלחת. קשה להגיד שאני מתגעגעת לקפה השרוף של גילמן, או לדברים אחרים שם, אבל עכשיו ממרחק הזמן אני גם יכולה לראות את הטעות שלי - פשוט לא נכחתי בפקולטה הנכונה. בטוחני שאם הייתי פוקדת את ספסלי הפקולטה לביולוגיה היו מטיסים אותי על היום הראשון למוזיאון הטבע בניו-יורק, המככב בהפקת הטירוף שכאן למעלה. חשוב מכך, ברור לי שהיו מספקים לי מיידית - בדיוק כמו בתמונה האחרונה - שמלת הוט-קוטור של ז'יבנשי, שיהיה בכוחה ללמד אותי את אחד השיעורים המרתקים בחיים, אודות השערורייה של היופי.

הוי.

שוב אני וההחלטות המטופשות שלי.

8 תגובות:

v-o-s אמר/ה...

אח, הלוואי... האמת היא שהאופנה הלוהטת בפקולטה לביולוגיה היא דגמ"ח וטי-שירט דהויה, רצוי עם הדפס של החברה להגנת הטבע. וקפיטריה אפילו לא הייתה שם עד לפני שנה.

טליה אמר/ה...

פוסט מדוייק ומעורר השראה. שיעור ראשון במבוא לאמנות. נהניתי!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

v-o-s - מצחיק! גונב לאוזני שאלו דגמ"ח וטי-שירט דהויה בעיצובו של ריקרדו טישי :)
טליה - כיף! הגדרה מוצלחת של המבוא.

טושיק אמר/ה...

וואו! הממ...אני חסרת מילים, נדיר...:)

N אמר/ה...

אני שמחתי לשוב ברביעית אל ספסל הלימודים, מה לעשות- אוהבת את האוניברסיטה! אבל עם היו מוסיפים לי את טישי ואיזה דינוזאור על הדרך, זה יכול היה להיות לא רע. הפקה מדהימה, אחרי זמן מה שהיו חסרות, כיף!

גרסונייר1 אמר/ה...

השערוריה של היופי. וגם המוזאון לטבע. בפוסט אחד. באמת סקנדל.

נועה אמר/ה...

אוי, עשית לי חשק ללמוד דברים חדשים...

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

טושיק - נדיר זו דווקא מילה מצוינת :)
alice - אכן, טישי+דינוזאור על הדרך נשמע כמו זיווג שנועד לקרות!
גרסונייר - אוח D:
נועה - זה נשמע שמח. תודה.