22.6.09

לנווין 501

שיתוף הפעולה בין אלבר אלבז לאקנה - הלייבל השוודי הקסום בעל השם הבלתי-קסום - הוליד, בין השאר, את השמלה הזו:
החיבור בין אלבז ואקנה הוא עניין בן כמה חודשים, אם לא יותר, אבל נדרשנו לעניין השמלה הזו בגלל סיבה עדכנית אחת: בעוד שהמחיר המקורי שלה הוא 820$, בימים אלה ממש היא נמכרת בסניף הניו יורקי של ברגדורף גודמן ב-499$. שזה, בשביל להחזיק יצירה שחתום עליה אלבר אלבז, כבר מרגיש לגמרי פינאטס. אבל לא בטוח שדווקא סטרפלס הדנים הזה הוא מה שהייתי בוחרת להוריד את מחירו, אם הייתי צריכה לבחור פריט מתוך הקו. נראה לי יותר הגיוני ללכת על הדבר הזה, שיש בו הרבה יותר תחושה של אבק הכוכבים הלנוויני:מממ.

כך או כך, אובססיית אלבר שלי נמשכת. הראיה האחרונה לכך: מכיוון שהשמנמן הודיע שקולקציית ה-Pre-Spring (כן, יש גם כזו. אינפלציה) של לנווין תהיה מושפעת מהמלתחה של גלן קלוז בסדרת הטלוויזיה שלה, Damages, החלטתי כחסידה פותה לשבת ולצפות, כדי להבין ממה אלבר מתלהב. הממצאים: לא מעודדים. כן, יש שם כמה Power suits לא רעות בכלל, אבל מכאן ועד להתייחס לכל העסק כמקור השראה - זה כבר מוגזם. הדבר היחיד שבלט למרחקים בפרקים שצפיתי בהם עד כה הוא פריט אחד - משקפי השמש של הגברת קלוז:
לא, זה באמת לוהט, תסמכו עליי. על המסך, בתנועה, זה נראה אפילו יותר טוב. מסתבר שהמשקפיים האלה הם דגם של Oliver Peoples - לייבל לוהט גמכן - אבל לבני תמותה אין אפשרות פשוט לקנות אותו, מכיוון שהוא נעשה בהזמנה מיוחדת (אבל אם תתעקשו, ותזמינו מסגרת Riley עם עדשות Becr, זה אפשרי גם עבורכם. שאף אחד לא יגיד שזה לא בלוג אינפורמטיבי). מעניין אם הדגם הזה היה מקור השראה לעוד מישהו חוץ מאלבר - נגיד, פרואנזה סקולר ותצוגת האביב האחרונה שלהם:
מממ #2.

ובשביל מממ #3, נתרכז לרגע בפריט נוסף מתוך הקו של לנווין x אקנה. זהירות - זה מתוק עד כדי סכנת עששת:
חלומות פז.

6 תגובות:

Sharon אמר/ה...

אכן, השיתוף פעולה בין אקנה לאלבז הוא מופלא ביותר.
וההשראה לדגם משקפי השמש של פרונזה שולר נראית לי יותר כמו המשקפיים של ג'וני דפ כווילי וונקה. :)

קרן אמר/ה...

שתי השמלות נראות מאוד נוקשות, אבל הגזרה יפה מאוד.
סתם מסקרנות, באיזה ג'וש מדובר? :)
ותודה על הלינק!

miri אמר/ה...

השמלה השנייה מושלמת פשוט מושלמת ודווקא בגלל שהיא דנים (שנוטה להיות פרחי בשמלות) נראה לי שאני הולכת לתפור לעצמי מהדגם הזה....

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

שרון - ווילי וונקה רולז. חבל שבעליסה בארץ הפלאות ג'יי.די (בתפקיד הכובען) נראה כמעט בדיוק אותו דבר - http://bit.ly/wpzGO. מה קורה עם מר ברטון?
קרן - בשמחה. אני בטוחה שאחרי איסוף רמזים לא תהיה לך בעיה לגלות: אפשר להתחיל במה שקורה בתחתית הבלוג ולהתקדם לסרטון הקטן הקבוע, בצד שמאל למעלה. תודיעי לי אם יש לך פיצוח.
מירי - תתפרי ותשלחי תמונה, מבטיחה לתת לה במה ראויה.

קרן אמר/ה...

מאחר וצפיתי באתר מהמשרד ביום שהאינטרנט פה צלע (כנראה מישהו ניצל את האינטרנט בעבודה כדי להשלים את ספריית הפורנו), לא יכולתי להפעיל את הסרטון.
עכשיו הבנתי הכל.
קלולס!
אכן סרט שראוי לפולחן.
אני זוכרת שכשראיתי את הסרט כשהוא רק יצא הבגדים בו נראו לי מדהימים וכל כך אופנתיים. היום זה נראה קצת תלוש.
מה שהזמן עושה לתפיסה שלנו.

מקורי ביותר, אהבתי!

Sharon אמר/ה...

זהו, ג'וני נפל לטייפקאסט של ברטון. חבל, לא יהיה לו לאן להתפתח מפה...