3.6.09

פנדורה

אז מסתבר שזאת האסיסטנטית של סקוט שומאן - הלא הוא הסארטוריאליסט, האורים והתומים של בלוגי-אופנת-הרחוב באשר הם. קוראים לה טרייסי. הנה היא בוואן-פיס לא רע בכלל:
עכשיו, מה מצחיק פה? שאת התמונות האלה צילמה גאראנס דורה, שההגדרה הכי טובה עבורה, נראה לי, היא סארטוריאליסט ממין נקבה (רק שהיא במקור מפריז, ולא מניו יורק). אבל עוד יותר מצחיק זה שלא מזמן התפרסם ששני בלוגרי-העל האלה (לא, באמת, מדובר לחלוטין במעצמות בתחומם) הם זוג - אשכרה זוג! בהקבלה לבלוגוספירה של אופנת-הרחוב, זה בערך כמו שמייקל ג'קסון ומדונה יתחילו לצאת ברצינות. אני לא בדיוק סגורה על הפרטים, כי מהכתיבה של שומאן בבלוג נשמע שהוא נשוי - אז ייתכן שיש כאן עסק מלוכלך משהו. מצד שני, הם בכל זאת עושים את העניין פומבי - אז תכלס ממש לא ברור.

טוב, סליחה על אווירת הליאורה\תחייה אדר. אבל היה שווה, כדי להגיע לזה:
זה ציור מחווה של בלוגר צרפתי חמוד (ממה שהבנתי הוא מאייר ממש ידוע), שהיטיב ללכוד את קווי הדמות של זוג הטיטאנים האלה בזמן עבודתם. סוויט.

ולסיום ענייננו כרגע, בונוס למיטיבי לכת - ז'תומרת, כינוי חנוני למי שממש בעניין של בלוגי-אופנת-רחוב - סרטון של הבלוגר פייסהאנטר (גם הוא טיטאן לא קטן, מהדור הצעיר יותר של הבלוגוסצינה), משבוע האופנה בפריז. אחרי דקה שלישית והלאה זה כבר סתם מלא בשטויות, אבל עד אז יש שם כל מיני אושיות אופנתיות במצב רוח מרומם, כולל, כמובן, הזוג המלכותי גאראנס וסקוט בחילוף דברים חטוף ורומנטי (סוויט 2#).


אין תגובות: