1.10.09

אז זהו ווטסון, שזה ממש לא אלמנטרי

[מקור: לא מצליחה להיזכר. זה מרגיש כמו חלק אינטגרלי מההפקה הזו, שכבר דגמתי ממנה, אבל כנראה שאני הוזה. שזו אופציה הגיונית, בהתחשב בתמונה המהפנטת הזו.]

האובססיה שלי לספק סריג/ספק זיקוק הזה כבר נחשפה פה בעבר. התמונה המנצנצת שלו שפה למעלה משמשת היום, יותר מתמיד, סימן שאלה גדול שזורח מעל הקולקציה הגורלית שכריסטוף דקרנין עומד להציג הערב בבית Balmain. "גורלית"? כן, לגמרי, מכיוון שאנחנו בנקודת זמן שכבר מצויה מעבר לסעיפים הבאים:
א.קולקציה אחת שהרעידה את אמות הספים של כריות הכתפיים - זו של אביב 2009, שחשפה לראשונה את הז'קטים הצבאיים החדשים, אלו שהצמיחו כדורי טניס מצידי האוזניים של לובשיהם, ובאופן כללי נראתה כמו כדור אורות שהתפוצץ בתצוגה של מלכות היופי לשנת 87' (כשלפרקים זה היה מהמם-חושים, ולפרקים פשוט מופרך עד כדי גיחוך).
ב. הקולקציה העוקבת לה, זו של סתיו 2009 - שאולי נוסף לה זיגוג ניטים קשוח ובוגר יותר, אבל למעשה נותרה בגולמיותה הגלאמית הקיצונית שכבר הוצגה לעולם עונה קודם לכן - מה שגרם ללא מעט גבות להתרומם בביקורתיות.

מה קורה עכשיו, בנקודה ג'? מה הפתרון לתעלומה? איך דקרנין הולך לשבור את ההגה? וכן, נדמה לי שלאור א'+ב' הוא די מחויב לעשות את זה - כל זה בלי להזכיר עובדה שהיא אולי אף יותר משמעותית, ז'תומרת, את זה שכל רשת מסחרית כבר תרגמה לעייפה (טוב, עדיין לא לעייפה. אבל זה יהיה כך בקרוב) את קווי היסוד הנוצצים שלו. אני לחלוטין במתח. תשובות - ככל הנראה, חלקיות ולא מספקות (כמו תמיד, נו) - מחר. [אם כי צריך להביא בחשבון שזה היום של העברת הדירה, לכן אין כאן הבטחה ממשית לעמידה בזמנים: ותודה רבה לכם, מארגני שבוע האופנה בפריז, שבחרתם לפצוח בעניינים בדיוק ביום המעבר שלי, בלא שמץ של התחשבות. אין לי ספק שזה אישי, ושיהיה ברור שאני שוקלת להגיע לעיר האורות כדי לסגור את החשבון - ודי אם ארמוז שכניסה לשואורום של בלנסיאגה תוכל, אולי, לתרום מעט לחידוש היחסים הדיפלומטיים בינינו. תודה.]

תגובה 1:

לובה אמר/ה...

All that glitters. על אף שהתמונה באמת מהפנטת, כולי תקווה שדקרנין ימציא הערב מחדש את הגלגל. הוא יודע שהקולקציה שלו תהיה הקולקציה שכולם ידברו עליה מחר ואני מקווה שהוא יצליח לעמוד בציפיה. העובדה שהקולקציות בכיכובה הפכו לסמל סטטוס של it girls למיניהן ושכל בית אופנה בינוני מינוס עשה לו חיקויים גורם לי לרצות להקיא כל פעם שאני צופה בקליפ האחרון של מדונה.
די, מיצינו- תחדש לנו.