5.11.09

פטל, מיץ

למרות שהוא ברשותי כבר חודש ויותר, רק עכשיו יצא לי להתיישב כמו שצריך מול הגיליון האחרון של מגזין Lula. בהזדמנות אחרת אולי נדבר עליו באופן רציני יותר, ובכלל על שאלת המנוי למגזינים - כן, לא, למה ובעיקר איזה - אבל בינתיים, לפחות עד שאסרוק\אמצא ברשת את האדיטוריאל שאני ממש רוצה להעלות לכאן (שבו הלבוש הוא על טהרת בית YSL, גררר), הנה אחד העמודים הסופר-חמודים מהגיליון. הצילום הוא של ג'ון לינדקוויסט, ומה שהכי מגניב אותי כאן זה הייצוג שניתן למעצב הדני\בריטי פיטר ינסן, שכבר הזכרתי פה. המגפיים המעוטרים הוצגו אצלו בקולקציית סתיו 2009, והמשקפיים ההורסים הם מקולקציית הקיט האחרונה. מה שעושה את כל העניין אפילו עוד יותר חמוד זו העובדה שהפריטים האלה מתלבשים על הרוח הכללית של Lula כמו כפפת יהלומים לבנה על ידו של MJ - אם תציצו באתר המגזין אני סמוכה ובטוחה שתבינו על מה אני מדברת. כפפת יהלומים, איי טל יוּ.

תגובה 1:

naniko אמר/ה...

וואוו
בהחלט מגפיים הורסות!