16.9.09

שחורלבנשחורלבנשחורלבנשחורלבן

1. אנשי החלל של תום בראון, שניות לפני תחילת התצוגה של המעצב שנערכה ביום ראשון השבוע (תצלום: ג'ק וג'יל); 2. מייקל, בחולצה ששווה מחצית מאחוזת נוורלנד; 3. מלבושי רגליים מופלאים (אי אפשר לקרוא לדברים כאלה סתם 'נעליים') מתצוגת סתיו\חורף 2009 של ויקטור ורולף (תצלום: הבלוגרית של The Coveted).

[ועוד שחור על גבי לבן אחרון: היום התפרסם גיליון האופנה של 'רייטינג' - ובעמ' 86, במסגרת סיקור בלוגים שערכה הילה הראל, קיבל איי לאב ג'וש מקום של כבוד. העובדה שהוזכרתי לצד בלוגים כמו The Selby (מקור השראה תמידי עבור הבלוג) וג'יין מ-Sea of Shoes (שתמונותיה אף שובצו פה בעבר) שימחה אותי כמעט כמו הטקסט מחמם-הלב כשלעצמו. לעיון, הציצו כאן: חלק 1, חלק 2. חוצמזה, זו הכפולה השלמה: ובמקרה שהתמונה נראית לכם מוכרת, זה כנראה כי אתם זוכרים אותה מכאן. תודה הילה!]

8 תגובות:

ariella אמר/ה...

את רק בת 26?! אה, וסחטין על הלק!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

מה אפשר לעשות אריאלה? מבטיחה שזה לא יישאר ככה לעוד הרבה זמן - עד מרץ הבא מק-סי-מום. ותודה - אני גם מרוצה ממנו בינתיים (עד סוף השבוע מקסימום, כנראה. חדוות המניקור שלי נעשית מסוכנת בזמן האחרון).

Noa Raviv אמר/ה...

וואו!! התמונה השלישית מדהימה!! איזה נעליים מהממות!

אין על ויקטור ורולף!

אנונימי אמר/ה...

את גדולה! לגמרי גם הפייבוריטית שלי. ה'הגשה' שלך הכי מעוררת תאבון והשראה. והגשה זה בערך הכל בחיים (בלוגים, אופנה, אג'נדה, יו ניים איט..)
!keep on the good work

נועה אמר/ה...

סחתיקה! לגמרי מגיע לך.

Unknown אמר/ה...

אצל ויקטור ורולף וגם אצל תום בראון (אבל אחרת) השחורלבן מראה את היכולת המדהימה שלו להיות הכי צבעוני שיש.

SARA אמר/ה...

אחח הנעליים.. האמצעיות בעיקר

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

ענבל - תודה גדולה, איזה יופי לדעת שאת חושבת כך. will try!
הדס - מילים כדורבנות.