31.10.09

26.2.91

הבטחתי ולכן אקיים. לכמה מחברי הפייסבוק שלי פיסת האקסהביציוניזם הזו כבר מוכרת, אבל קאם און! בכל זאת מדובר פה במקינטוש, וחוץ מזה - אני לא סוגדת כאן למעשה ידיי, שהרי ברור שאמא שלי היא זו שהיתה אחראית לגדוּלה. אני הסתפקתי בלהתאהב בלוגו שהיה להם אז, עוד לפני שהם עברו למונוכרומטיות העתידנית (לטס פייס איט, אני עדיין מאוהבת) - וככה נבחרה התחפושת. לסיום העניין, פרט שסוגר סופית את עניין גדולתה של אמא שלי, ולאו דווקא של התחפושת: כן, המבוך גם אשכרה היה פתיר, ובתוך הקופסה שלי הותקנה שקית טופי שנועדה לתגמל את הפותרים נכונה. שבתכל'ס, זה סוג של Trick or Treat, ולכן אנחנו סוגרים כאן סופית את מעגל ה-Halloween, שחל היום. כשי, העניקו לעצמכם טופי וירטואלי בטעם תות (ממני ומאמא).

7 תגובות:

נגה אמר/ה...

נראה לי שאני מאוהבת.
בך ובתחפושת ובאמא.
לא בהכרח בסדר הזה.

שיקסע אמר/ה...

איזו חמודה!!

pea אמר/ה...

את ענקית!
התחפושת הזאת כל כך גאונית. ואת מזכירה לי את ימי ההתחפשויות של הגן ובית הספר היסודי. כל כך אהבתי להשקיע בתחפושות וליצור גימיקים מסובכים (גם בתחפושות שלי וגם עבור אחרים). חבל שאני כבר לא עושה את זה בשנים האחרונות. עשית לי חשק!! בפורים הבא...

ושתי אמר/ה...

מתה על הקונספט של האלווין (פורים אפל) ומתה על להתחפש. יפה לך שלא התחפשת סתם לנסיכה או למלכת אסתר. מקורי מאוד.

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

נגה - קודם כל אמא, ברור :)
אפונה - תודה! אולי אשלח לך שוב את הפוסט לקראת פורים, כדי להבטיח שתשקיעי בתחפושת גימיקית (שתפורסם בבלוג, אני אדרוש זאת בכל תוקף).
ושתי - אל דאגה, גם היו לי שנות מלכת אסתר\דובון אכפת לי וכיו"ב. אבל הן גם היו סופר-כיפיות, אז אני לא מתלוננת.

lian אמר/ה...

גדול, אבל אני מתארת לעצמי ששאר הילדים לא ממש הבינו את הקטע?...

נועה אמר/ה...

גדולה, פשוט גדולה.
ואני דווקא יותר אוהבת את הלוגו האפרורי הנוכחי - במיוחד כשהוא זוהר כ"כ יפה מכיסוי האלומיניום...