14.10.09

* * * * * *

[מקור: TFS, להגדלה לחצו על כפתור ימני]

It's a matter of glam - הכותרת הקולעת לאדיטוריאל מתוך גיליון נובמבר של ווג איטליה, שמאגד תחתיו שלושה כוחות נהדרים ומשפיעים, כל אחד בדרכו: הצלם קרייג מקדין, האוּבֶּר-דוגמנית סאשה פיבארובה, והסטייליסט אדוארד אנינפול - שלצוות אותו לשם התואר הזה ממש לא תופס כלום, לאור העובדה שמדובר במי שכבר בגיל 18 היה עורך האופנה של i-D, ומי שפיקד על כמה מההפקות הזכורות ופורצות הדרך ביותר בעשרים השנה האחרונות. הכוח הרביעי שמניע את ההפקה הזו הוא כמובן הגרבונים המעוטרים (בהעדר מילה אחרת ל-Embellished) - שמבט אחד בהם בקולקציית הסתיו של Miu Miu הרס אותי לגמרי, כך שאני לא צריכה לפרט מה היו ההשלכות של הצגתם במנה מרוכזת כמו פה. חוצמזה, חשוב בעיניי לשים לב לכמה שבחירת הרקע (קשה לקרוא לזה בדיוק 'לוקיישן', זו לא ממש הכוונה) משחקת פה תפקיד. האדמה המרופשת, ערימות העלים, ויותר מכל האספלט המתעתע - זה במידה רבה מה שמעניק לניצוצות הגרבונים אקסטרה-יכולת לזרוח, להפנט, ולהפיל חלל את המתבוננים בהם.

7 תגובות:

reve אמר/ה...

בגרביים האלה (אני מעדיפה את הגרסא שנגמרת בברך) אין יום שבו לא אסכים לשכב על אספלט חשוף

sefi אמר/ה...

הגרביונים המדהימים האלה היו מאוד מאושירם אם היו מגיעים אליי. לא הייתי שוכבת בהם על האספלט. הייתי מעניקה להם את היחס הראוי.
ההפקה באמת מהממת.

לובה אמר/ה...

שמתי לב לזה כבר תקופה שאין תרגום ראוי ל-embellished ולשלב את זה סתם ככה במשפטים בעברית נשמע יומרני מדי.
בעיה.
אני חומדת את הגרביונים האלה כבר הרבה זמן, למרבה הצער- אני יכולה להמשיך לחמוד אותם.

SARA אמר/ה...

הפקה מעולה.
והגרביונים!!!

Nina אמר/ה...

הפקה מדהימה, הווג האיטלקי הזה-הם יודעים לעשות את העבודה...

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

* אני שמחה לשמוע שאהבתן, בנות. * ספי - אני בטוחה שהם היו מעריכים את זה, והיתה מתפתחת ביניכם מערכת יחסים המבוססת על כבוד ואמון ;) * רוו - כיוון שאת חברתי בפייסבוק, את יודעת שאני איתך בהעדפה הזו - http://bit.ly/3EwgnY. אבל כמו שציינתי שם, זה סוג של מזל שגם הקונות האחרות בנט-א-פורטה חולקות את ההעדפה הזו, אחרת כמה מאות פאונדים היו נמלטים מהארנק החמוד שלי בלי להביט אחורה.

N אמר/ה...

הפקה מרהיבה. טובה באופן מגוחך, פשוט סקאלת צבעים ומרקמים נהדרת. טוב כל כך. טוב כל כך!