22.11.09

קריית-גת צפון

מצטערת, זה מטופש, אני יודעת, אבל הגנים הפרובינציאליים שלי פשוט נכנסים לפעולה כשהם מאתרים את קלואי סביני מתחבקת עם בחור שעל הטי-שירט שלו מופיעה שפת הקודש. והחבר'ה עוד מצולמים על ידי הקוברה-סנייק, נו לֶס (נכון, לעשות מהקוברה-סנייק עניין זה הכי 2007. ובכל זאת). אם אני עוזבת לרגע את ההתלהבות הפריפריאלית, אני יכולה לקבוע די בוודאות שאנסמבל המיו-מיו של סביני כאן הוא הרבה פחות מוצלח מזה שהיא לבשה איזה יום-יומיים לפני כן - למרות ששניהם לקוחים מתצוגת סתיו 09' הפאקינג מעולה של הלייבל (הוכחות נוספות להצטיינות הקולקציה אפשר למצוא כאן וכאן). אבל נו, מה לעשות, ברגע שאני מסתכלת שוב בכתובת בעברית יכולות השיפוט שלי מתעמעמות. אני גם לא יכולה שלא להיזכר בשלהי הניינטיז, עת ברט אנדרסון מסווייד לבש בארצות הנכר חולצת קוקה קולה ישראלית למהדרין, ואנשים כאן השתגעו מזה (ואולי, כמו במקרים רבים אחרים, כדאי שאדבר בשם עצמי).

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

גם אני ראיתי את התמונה הזאת וזה כן מגניב:)

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

תכל'ס!

שיקסע אמר/ה...

זה באמת מרגש!!! גמני פרובינציאלית ;)

ושתי אמר/ה...

אם כי לפי המראה שלו אין סיכוי שהבחור הזה ישראלי בשום אופן או צורה. ומה זה המבט הזה שקלואי שולחת במצלמה? היא נראית ככה כמו הבחור ההוא מ"התפוז המכני".

אנונימי אמר/ה...

הוא קצת דומה לאיאן בראון, רק ב(הרבה) יותר יפה. והחולצה מרגשת אבל צ'יפית לגמרי... כאיו איזו ישראלית שהשתעשעה איתו נתנה לו מזכרת מיזראל, חולצה מהדוכן בכניסה לשוק הכרמל.

ואני לא מצליחה להבין איך אפשר לאהוב את המלבוש המלונקק שלה, שבעיני הוא אחד הקשים שאשר לראות על בחורה. כבר עדיף להתלבש כמו היידי בת ההרים על ספידים (המלבוש הנוכחי).
ואני לא מבינה מה יפה בלהתלבש מכף רגל ועד ראש במראה שגזרת והדבקת מתוך תצוגת אופנה (ואז להחשב לאייקון)



המממ. אני קצת לוחמנית על הבוקר.... :\

אבל הכל מאהבה (:

ח'

Unknown אמר/ה...

נוטה להסכים עם ח'. קראו לי שמרנית, אבל קשה לי לקבל חזיה כפריט לבוש לגיטימי (ולא מכוסה) בכל מקום שאינו שפת הים או הבריכה. או הראנוויי.

saray אמר/ה...

זה כיף לראות אנשים בחו"ל שלובשים חולצות עם כיתוב בעברית..