1.9.09

אבל איפה מיכל זוארץ?

[התמונות מ-WWD ו-Nitrolicious. לחצו להגדלה]
קולאז' קטן ומטופש שהכנתי (לא, אני הרוסה מהפיקאסה שזה משהו) שמסכם את ההתרחשות בפתיחת סניף טוקיו של אופנינג סרמוני, כנראה החנות הטובה ביותר בעולם. הומברטו לאון וקרול לים הם הבעלים, ופה יש ראיון שערכו בפוניסטפ עם לאון. זה אמנם לא ראיון מהזמן האחרון, אבל הוא עדיין מגה-מעניין, ושופך אור על תפיסת השופינג (מעין מיקרוקוסמוס של תפיסת עולם, לא?) של מאסטר הומברטו. אני זוכרת שקראתי אותו יותר קרוב לתאריך הפרסום שלו, וזה עשה את הבלתי ייאמן - הגביר את החשק שלי לבקר בחנות הלא-וירטואלית של אופנינג סרמוני. מי ידע שיש עוד אקסטרה מייל ללכת בכיוון הזה?

אבל נחזור לפתיחה בטוקיו, לפני שזה יגלוש ליבבות. זו החנות הראשונה של הבוטיק מחוץ לארה"ב (יש אחת בניו יורק ואחת באל.איי), והיא מתפרשת על לא פחות משמונה קומות, מה שאמור לתת פרשנות חדשה לכל מושג הבוטיק - מדובר יותר ב"מיני-קניון", כמו שהם קוראים לזה. בפתיחה של המקום אשלי ומרי קייט חבשו את אוזני המיקי מאוס\באגס באני של Maison Michel (יצרן כובעים וגו' שאת קטלוג הסתיו שלו צילם קארל לגרפלד) - הכניסו פה את ההערה המתבקשת על אוזני הארנבות של לואי ויטון - והרביצו כהרגלן בקודש נעליים מטריפות. שני הזוגות הן של פראדה, ובעיניי מרי קייט לקחה את הקופה עם הבייביז האלו (הקישור במקור מכאן).

עוד נכחו: הומברטו לאון, כמובן (החמוד בחולצת הכוכבים הכחלחלה), קרול לים (עם לאון בתמונה שלמעלה משמאל), ג'ייסון שוורצמן (שזוכה עכשיו לצומי מרובה, כמו שסיפרו הגרסוניירים - שגם הקדישו דיון נפרד לכל העסק בטוקיו), קירסטן דאנסט באווירה שאנלית, והמגנובים (כן! זה מונח מתאים בהקשר הזה) חובבי הניינטיז ארין וואסון ואלכסנדר וונג - שהגיע עם רעמת השיער הבלתי ברורה שלו (אני מקווה שעד שבוע האופנה הוא יעשה עם זה משהו. אבל אולי יש כאן משהו שאני לא מבינה - אני עם אלכס לא מתווכחת).

אין תגובות: