6.9.09

בחיי שלאמא שלי היתה תספורת כזו באיזשהו שלב

כמתחייב מימי ראשון, ניחוח אסקפיסטי של מסע. ואם נוסעים עם אניה רוביק, אז בכלל טוב; ואם נוסעים עם קמילה אקרנס (שצילומים שלה כבר הוצגו פה ופה), אז בכלל מעולה; ואם מביאים בחשבון בגד גוף מפוספס של שאנל, אז בכלל - - טוב, אני מניחה שהפרינציפ הובן. [מתוך מגזין נומרו #106, סריקות - TFS]

7 תגובות:

sefi אמר/ה...

זה פשוט מהמם, אני רוצה הכל בדיוק ככה. תודה!

אנונימי אמר/ה...

תספורת מעולה! גם לי הייתה כזאת בשנה שהילה קלמן הייתה מלכת היופי (רול מודל חזקות היו אז...)

Unknown אמר/ה...

חי, חי, את בטוחה - בקשר לדמיון בתספורת - שמדובר במאמז הפרטית שלך? אם זה קרה, זה היה מאד מזמן, וגם שחמחם יותר מאשר בלונדיני. ומאחר שבבלוג מלא הגיגי אופנה עסקינן, הנה רעיון יצירתי נאה: פרסמי כאן פוסט עם תמונת המשקפיים הלא אופנתיים שהיו רכובים על חוטם אימך בשנות השישים המוקדמות. אפשר יהיה לעשות השוואה נאה בין האסון הויזואלי שהיה אז באופנה לבין המשקפיים עתירי המעוף שמופיעים כאן (אלה הדומים לשמש שהתבלעה דעתה, כמדומני באיזה מקום בהמשך, אבל הגלישה הלא ממוקדת שלי לוקחת אותי בדרך כלל דווקא למקומות שלא התכוונתי לצוץ בהם. כה לחי! מאמז.

.julia אמר/ה...

oh! i dont understand a word, but i kind of like your blog! are you from russia? i have always wanted to go to russia, it seems to be a very cool country... at least in the bigger citys...(but i really dont know)...

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

מאמזי, את גם מגיבה!! ועוד על פוסט עם כותרת כזו. אני זוכרת בדיוק את התמונה שלך עם התספורת הנ"ל - הייתי אז בגיל שבו כל מה שרציתי ללבוש היה שמלת הדובדבנים. לא במקרה, זה היה גם מה שלבשתי באותה תמונה. ותפסיקי לדבר על עצמך בהקשר של בחירות אופנתיות שהיו אסונות ויזואליים, את יודעת שההיפך הוא הנכון (אחרת איך יצאה לך ילדה שמברברת בבלוג אופנה? לא חושבת שהצד של אבא אחראי לזה). נשיקות בריח קפה (עם הרבה קצף).

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

Julia hi, thanks for leaving your comment - sorry to disappoint you, but i'm not even close to living in russia (though i also think that a visit there would be incredible). i'm from tel aviv, israel, and your blog is a recent favorite of mine - so i'm really glad that you liked what you saw here.

אנונימי אמר/ה...

זה היה די בתנאי שיש הרבה בחוץ רק מחכים מימין.