15.9.09

כשסי היימן פתחה קופות ברוקסן

לפני שנתאבל (או לחילופין, נצהל) על לכתן של האייטיז מהמסלולים בשבוע האופנה הנוכחי, שווה להתרפק עליהן עוד כמה רגעים (ולא לדאוג - יש לנו את כל החורף להסתובב איתן עד שיימאס לנו וננופף להן לשלום בקיץ. וגם אז, יו נואו, אופנה היא גזרה שבה סקס עם האקס לא מזיק כמו בגזרות אחרות). באווירת ההתרפקות, ההפקה הקיצונית הזו - אך הסופר-מרשימה, בעיניי - לרגעים נראית ממש כמו דפים שנתלשו מאיזשהו ווג של סתיו 87', אף על פי שהיא לקוחה מתוך גיליון אוקטובר 2009 של מגזין נומרו טוקיו. אני נמסתי, כמובן, מול התמונה הלפני אחרונה, שבה מופיעים פריטים מהקולקציה של בלנסיאגה שכבר חלמתי עליה כאן בקול רם. עוד עניין: המעיל הלבן והמטורף, זה שבתמונה שמעל הבלנסיאגה, הוא מבית ג'וזף אלטאזורה, עוד לפני שנפרד מהעיסוק בשנות השמונים. אני כבר מתגעגעת. [צילום: סבסטיאן קים, סטיילינג: קייטי מוסמאן]

5 תגובות:

נגה אמר/ה...

וואו אם לא היית כותבת שזה חדש בחיים לא הייתי מנחשת...
הפקה נהדרת!

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

נכון? יותר מכל הפקות "באווירת" אייטיז, זו פשוט נראית אחת אותנטית. הם יודעים מה הם עושים ב-Numero טוקיו (נו, ככה זה בטוקיו).

אנונימי אמר/ה...

אני לא מאמינה!!!
מזה זמן שני רוצה לצלם כך את הקולקציות שלי... והיום בדיוק דיברתי על זה..מה דעתכן\ם? לממש את הרעיון או שסתם יגידו שאני מעתיקנית?

שלכן\ם
הישנה בעמידה....

מיכל♥ג'וש אמר/ה...

נראה לי שיש לך עוד כמה חודשים טובים, כמו שצויין כאן, לרכב על האייטיז כאילו אין מחר (מעבר לזה - כל דבר שעשוי היטב יכול לעמוד בפני עצמו - עם או בלי קשר לגימיק רווח כזה או אחר. השאלה האמיתית כאן, אולי, היא מה יתאים לקולקציה *שלך* בצורה השלמה ביותר). עכשיו רק נשאר לך לשכור את שירותיו של סבסטיאן קים, אם כי ייתכן שכאן כבר תיתקלי בבעיה אחרת לגמרי.

אנונימי אמר/ה...

מסכימה איתך לגמרי!!!

אשתמש בזה ככח מדרבן...

הישנה בעמידה...

מתעוררת...